Uvjeti korištenja
Poštovane kupce koji kupuju putem web stranice , tvrtke KVANTUM SPORT ZG d.o.o. OBAVJEŠTAVAMO:
- Da se prodaja robe putem web stranice www.vans.hr obavlja u okviru registrirane djelatnosti tvrtke KVANTUM SPORT ZG d.o.o , Ulica Charlesa Darwina 4B 10 000 Zagreb, OIB: 17012026574, tel: 0800 900 877 , www.vans.hr
- Da su osnovna svojstva artikala objavljena na web stranici www.vans.hr
- Da se prema Zakonu o zaštiti potrošača kupnja putem naše web stranice www.vans.hr smatra internetskom prodajom.
- Da roba koja se prodaje putem web stranice www.vans.hr ima svojstva potrebna za redovitu upotrebu ove vrste robe u skladu s njezinom namjenom, kako je definirano na deklaraciji.
- Uz svaku stavku je naznačena prodajna cijena robe; Sve cijene u Vans online trgovini izražene su u eurima (EUR) i uključuju porez na dodanu vrijednost (PDV).
- Sva plaćanja bit će procesirana u EUR-ima. Pri zaduživanju Vašeg računa, već konvertiran iznos će se konvertirati u Vašu lokalnu valutu, prema tečaju izdavatelja kartice. Zbog navedenih konverzija cijena vidljiva na webu je informativnog karaktera te je moguće odstupanje od iste.
- Cijena dostave je 4€ za sve narudžbe ispod 50€.
- Isporučenu robu dostavljamo dostavnom službom GLS u roku od 3-7 radnih dana.
- Da se mogućnost kupnje robe s posebnim cjenovnim pogodnostima provodi u skladu s uvjetima objavljenim na web stranici www.vans.hr
- Da potrošač koji kupuje robu putem web stranice www.vans.hr narudžbu može platiti pouzećem ili kreditnom karticom.
- Kada kupac kreira narudžbu pritiskom na tipku POTVRDI, obvezuje se platiti naručenu robu.
- Ako u slučaju primitka narudžbe kupac ne želi zadržati robu, ima pravo raskinuti ugovor i zatražiti povrat novca u roku od 14 dana, kako je definirano u ovom dokumentu.
- Da potrošač ima pravo reklamirati već korišteni artikl za robu naručenu putem internet trgovine na način određen za robu kupljenu putem internet trgovine. Način i postupak podnošenja reklamacije možete pronaći ovdje.
U slučaju problema kupac nas može kontaktirati putem obrasca ili putem telefona 0800 900 877 , gdje podnosi prigovor. Žalbeni postupak je povjerljiv.
Nastojimo sve sporove rješavati mirnim i prijateljskim putem. U izvansudskom rješavanju sporova u skladu sa zakonskim normama, ne prepoznajemo nijednog pružatelja izvansudskog rješavanja potrošačkih sporova nadležnim za rješavanje potrošačkih sporova koje bi potrošač mogao pokrenuti u skladu s Izv. Zakon o sudskom rješavanju potrošačkih sporova. Kao pružatelj usluga omogućujemo objavu elektroničke poveznice na platformu za online rješavanje potrošačkih sporova. Platforma je dostupna potrošačima ovdje.
Navedena uredba proizlazi iz Zakona o izvansudskom rješavanju potrošačkih sporova, Uredbe (EU) br. Uredba (EZ) br. 524/2013 Europskog parlamenta i Vijeća o online rješavanju potrošačkih sporova i izmjenama i dopunama Uredbe (EZ) br. 2016/2004 i Direktivom 2009/22 / EZ.
- Obrazac za prigovor možete preuzeti ovdje.
Politika privatnosti i zaštita osobnih podataka (GDPR)
Vaša narudžba je potpuno sigurna!
KVANTUM SPORT ZG d.o.o . cijenimo vašu privatnost, stoga brinemo o vašim podacima.
Svi preneseni podaci su sigurni i ni pod kojim uvjetima neće biti proslijeđeni trećoj strani, što osigurava potpuno siguran rad i suradnju sa KVANTUM SPORT ZG d.o.o
Prilikom unosa podataka o platnim karticama, povjerljivi podaci se javnom mrežom prenose u sigurnom (kriptiranom) obliku korištenjem SSL protokola i PKI sustava, kao trenutno najsuvremenijih kriptografskih tehnologija.
Sigurnost podataka tijekom kupnje jamči izvršitelj platnih kartica pa se cijeli proces odvija na web stranici banke. Podaci o platnoj kartici nisu dostupni unašem sustavu.
Zaštita osobnih podataka
Za uspješnu obradu vaše narudžbe potrebni su nam Vaše ime, prezime, adresa, e-mail i broj telefona. Uz pomoć ovih informacija moći ćemo isporučiti željenu robu i obavijestiti Vas o trenutnom statusu narudžbe.
Prikupljamo samo osnovne podatke o kupcima i podatke potrebne za poslovanje i informiranje korisnika u skladu s dobrom poslovnom praksom i za pružanje kvalitetne usluge.
Registracija na web stranici znači pristanak korisnika da mu se pošalje e-mail ili da ga se kontaktira telefonom. Klijentima pružamo mogućnost odabira brisanja osobnih podataka iz naše baze podataka.
KVANTUM SPORT ZG d.o.o će Vaše osobne podatke koristiti isključivo za tehničku administraciju web stranice ili za komunikaciju s Vama. Tvrtka neće prenositi podatke koje posjeduje trećim stranama ili tržištu. Zaposlenici tvrtke dužni su poštivati povjerljivost Vaših podataka.
Nikada nećemo zloupotrijebiti vaše privatne podatke.
Vaše podatke za kontakt nećemo prosljeđivati trećim stranama osim ako to ne zahtijeva zakon.
Osim toga, prikupljamo, analiziramo i obrađujemo informacije o proizvodima koje naši posjetitelji traže i kupuju te o web stranicama koje posjećuju. Ove informacije koristimo kako bismo poboljšali ponudu i izgled naših stranica te Vam omogućili da kupnju učinite lakšom, sigurnijom i ugodnijom.
Prilikom unosa podataka o platnim karticama, povjerljivi podaci se javnom mrežom prenose u sigurnom (kriptiranom) obliku korištenjem SSL protokola i PKI sustava, kao trenutno najsuvremenijih kriptografskih tehnologija. Sigurnost podataka tijekom kupnje jamči izvršitelj platnih kartica pa se cijeli proces odvija na web stranici banke. Podaci o platnoj kartici nisu dostupni u našem sustavu.
Kolačići
Web stranica koristi kolačiće kako bi Vam pomogla da svoju upotrebu interneta prilagodite svojim potrebama.
Kolačić je tekstualna datoteka koju web poslužitelj postavlja na vaš tvrdi disk. Kolačići se ne mogu koristiti za pokretanje programa ili slanje virusa na računalo.
Kolačići su Vam jedinstveno dodijeljeni i može ih čitati samo web poslužitelj u domeni koja ih je poslala. Jedna od glavnih svrha kolačića je pružanje pogodnosti koje će Vam uštedjeti vrijeme.
Pristanak i promjena uvjeta
Korištenje naših usluga znači da se korisnik slaže s određenim uvjetima korištenja KVANTUM SPORT ZG d.o.o se obvezuje pridržavati se svega navedenog, a sve promjene uvjeta stupit će na snagu tek nakon objave na ovoj web stranici i nakon slanja obavijesti e-poštom svim registriranim korisnicima.
Pravo na odustajanje
POVRAT
Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača (NN 19/22), ovlašteni ste jednostrano raskinuti ugovor, ne navodeći razloge za to, u roku od 14 dana od datuma isporuke proizvoda te ste sukladno članku 84. stavak 6. Zakona o zaštiti potrošača odgovorni za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda, koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom.
Ako ste se predomislili vezano za kupnju ili nakon primitka narudžbe zaključite da Vam ne odgovara broj, boja, model i slično, moguće je napraviti zamjenu ili dobiti povrat uplaćenog novca, unutar 14 radnih dana od datuma isporuke proizvoda. Povrat robe možete dostaviti ili poslati dostavnom službom na adresu s koje Vam je paket isporučen (adresa se nalazi na računu, stavka pošiljatelj).
Prema Zakonu o zaštiti potrošača, kupac je dužan snositi izravne troškove povrata proizvoda, ako koristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora.
U slučaju slanja dostavnom službom/poštom, potrebno je ispuniti reklamacijski list i zapakirati ga, zajedno s artiklom i računom kupovine. Prema Zakonu o zaštiti potrošača, kupac je dužan snositi izravne troškove povrata proizvoda ako koristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora.
U slučaju vraćanja robe ili povrata sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, djelomično ili u cijelosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Povrat robe možete dostaviti ili poslati dostavnom službom na adresu s koje Vam je paket isporučen (adresa se nalazi na računu, stavka pošiljatelj). Vans će vratiti uplaćena sredstva na bankovni račun koji kupac specificira i za koji pošalje IBAN. Povrat sredstava, osobama koje su platile pouzećem, odrađuje se nakon potvrde o zaprimanju uplate te po primitku vraćene narudžbe, uplatom na račun u roku od 14 radnih dana.
Vodite računa da vraćeni proizvod/i moraju biti nekorišteni, neoštećeni te u originalnoj ambalaži uz priloženu presliku računa i list reklamacije/povrata. Za svako umanjenje vrijednosti robe nastalo rukovanjem robe odgovoran je kupac. To se ne odnosi na rukovanje koje je bilo potrebno kako bi se utvrdila ispravnost proizvoda. Ukoliko roba nije u odgovarajućem stanju (nenošena i neoštećena ili je oštećene originalne ambalaže) biće vraćena kupcu.
Obrazac za reklamciju/povrat možete preuzeti ovdje
RASKID UGOVORA
UPUTE ZA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA
Ugovor možete jednostrano raskinuti u roku od 14 dana bez navođenja razloga.
Ispunjeni obrazac potrebno je priložiti prilikom vraćanja artikla ili slanjem dostavnom službom u u trgovinu iz koje Vam je paket isporučen.
Rok za jednostrani raskid iznosi 14 dana od dana kada je Vama ili trećoj osobi koju ste Vi odredili, a koja nije prijevoznik, roba koja je predmet ugovora predana u posjed.
Povrat uplaćenog iznosa
Ako jednostrano raskinete ovaj Ugovor, izvršit ćemo povrat novca koji smo od Vas primili, uključujući i troškove isporuke, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada smo zaprimili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora, osim ukoliko ste odabrali drugu vrstu isporuke a koja nije najjeftinija standardna isporuka koju smo mi ponudili.
Povrat novca bit će izvršen na bankovni račun koji kupac specificira i pošalje IBAN. Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena ili nakon što nam dostavite dokaz da ste nam robu poslali nazad.
Povrat robe
Robu možete dostaviti ili poslati dostavnom službom na adresu s koje Vam je paket isporučen (adresa se nalazi na računu, stavka pošiljatelj), a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 dana od dana kada ste nam uputili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora. Smatra se da ste izvršili svoju obvezu na vrijeme ako prije isteka naprijed navedenog roka pošaljete ili predate robu nama. Prema Zakonu o zaštiti potrošača, kupac je dužan snositi izravne troškove povrata proizvoda ako koristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora.
Vans nije odgovoran ako dostavna služba kojom kupac pošalje proizvode za povrat/zamjenu ne isporuči te proizvode i proizvod se vrati na adresu pošiljatelja. Molimo da ako Vam se vrati paket koji ste slali da kontaktirate dostavnu službu koja je vršila dostavu.
Troškovi povrata robe
Izravne troškove povrata robe snosite sami.
Odgovornost potrošača za umanjenje vrijednosti robe
Odgovorni ste za svako umanjenje vrijednosti robe koja je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe. Molimo kupce da obavezno paze na ambalažu koja je sastavni dio proizvoda. Nije dozvoljeno lijepiti, šarati ili na bilo koji drugi način uništavati ambalažu (npr. kutije od tenisica).
Umanjenje iznosa povrata s obzirom na stanje originalne ambalaže vraćenog proizvoda:
• Neoštećena ambalaža: povrat punog iznosa
• Oštećena ambalaža: umanjenje vrijednosti proizvoda za 7,00 €
• Bez originalne ambalaže: umanjenje vrijednosti proizvoda za 7,00 €
Postotak umanjenja iznosa povrata obzirom na stanje vraćenog proizvoda:
• Proizvod originalno zapakiran: 0%
• Proizvod nije korišten, već isključivo isprobana funkcionalnost: 0%
• Proizvod korišten: 100%
Odgovornost za materijalne nedostatke proizvoda
Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, na odnose između potrošača (krajnjeg korisnika) i trgovca u slučaju materijalnog nedostatka na proizvodu se primjenjuju odredbe Zakona o obveznim odnosima (NN 35/05, 41/08, 125/11, 78/15) o odgovornosti za materijalne nedostatke.
Potrošač je obvezan obavijestiti prodavatelja o postojanju vidljivih nedostataka bez odgađanja a najkasnije u roku od dva mjeseca od dana kada je otkrio nedostatak.
Materijalni nedostatak na robi, kada je to nužno, dokazuje se vještačenjem u za to ovlaštenim ustanovama ili uz pomoć ovlaštenog sudskog vještaka.
Ako se materijalni nedostatak na robi pojavi u roku godine dana od kupovine, a trgovac smatra da nedostatak tada nije postojao, predujam vještačenja snosi trgovac, a konačni trošak snosi trgovac ili kupac, ovisno o rezultatu vještačenja. Ako se materijalni nedostatak na robi pojavi nakon godine dana, ali ne kasnije od dvije godine od dana kupovine, predujam vještačenja snosi kupac, a konačan trošak snosi ili trgovac ili kupac, ovisno o rezultatu vještačenja.
Kao prodavatelj ne odgovaramo za materijalni nedostatak prodane stvari koji se pokaže nakon proteka dvije godine od prodaje stvari.
Nakon potvrđene narudžbe, ukoliko postoje dodatne informacije, pojašnjenja ili nejasnoće oko unesenih podataka, javite nam se telefonom ili mailom.
Provjerit ćemo Vaš upit i povratno ćemo Vas kontaktirati.
Molimo Vas za razumijevanje tokom perioda sniženja. Zbog velikog interesa i velikog broja narudžbi, moguće je kašnjenje.
Kako bi se osigurala što brža dostava, isporuka narudžbi s više artikala odrađuje se direktno iz trgovine u kojoj je artikl na stanju te možete očekivati isporuku u više paketa.
Za ovakav način isporuke ne snosite nikakve dodatne troškove poštarine.
Dostava na Vašu adresu
Dostavljači GLS-a pošiljke dostavljaju na adresu za isporuku kroz 3 do 7 radna dana, u periodu od 8:00 do 16:00 sati. Molimo Vas da u tom periodu osigurate da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku.
Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je vizualno pregledati paket, da slučajno ne postoje neka vidna oštećenja. Ako primijetite da je transportna kutija značajno oštećena i posumnjate da je proizvod možda oštećen, odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavijestite. Ukoliko je pošiljka naizgled bez oštećenja, utoliko slobodno preuzmite pošiljku i potpišite dostavljaču dostavnicu/adresnicu.
Uobičajena praksa je da Vas dostavljač, ako Vas ne zatekne na adresi, nazove na broj telefona koji ste ostavili prilikom kreiranja narudžbe i ugovori novi termin isporuke. Ako Vas i tada ne pronađe na adresi, pošiljka će se vratiti nama. Po prijemu pošiljke, kontaktirat ćemo Vas, kako bismo ustanovili razlog neuručenja i dogovoriti se o ponovnom slanju.
Isporuka je besplatna za sve narudžbe iznad 50 €. Za manje narudžbe troškove dostave, u iznosu od 4 €, snosite Vi.
Dostava u GLS Paket shop-u
Više od 210 lokacija Paket shop-ova stoji Vam na raspolaganju kao pick up lokacija za Vašu narudžbu. Odlična pokrivenost i rasprostranjenost omogućit će Vam lako i jednostavno preuzimanje pošiljke u slučajevima kada Vam isporuka na kućnu adresu ne bi bila odgovarajuća.
Nakon isporuke paketa u Paket shop, od strane GLS dostavne službe ćete zaprimiti obavijest purem Viber/SMS poruke ili maila te ćete paket moći slobodno preuzeti unutar radnog vremena odabranog Paket shopa.
Prilikom prikupljanja narudžbe obavezno priložite informaciju o broju paketa te ponesite osobni identifikacijski dokument kao potvrdu vjerodostojnosti.
Opcija dostave u Paket shop-u je besplatna za narudžbe u iznosu većem od 50 €, dok se kod narudžbi iznosta manjeg od 50 € naplaćuju troškovi dostave u iznosu 4 €.
Reklamacije
Vans se pridržava politike zaštite potrošača. Kao naš potrošač imate pravo unutar 14 dana od dana primitka narudžbe vratiti kupljeno iz bilo kojeg razloga. Vratiti naručeno možete dostaviti ili poslati dostavnom službom na adresu pošiljatelja na vašem maloprodajnom računu.
Obrazac za reklamaciju možete preuzeti na sljedećem linku
REKLAMACIJE
Ako ste nezadovoljni proizvodom kupljenim na našoj stranici, obratite nam se s povjerenjem i Vašu ćemo reklamaciju riješiti u najkraćem mogućem roku. Ukoliko ustanovite da je proizvod kojeg ste dobili neispravan ili njime niste zadovoljni, molimo vas da nas kontaktirate i slijedite navedene korake:
Pošaljite nam informacije s brojem narudžbe i opisom reklamacije putem emaila: online@vans.hr ili telefonski na 080090087
Temeljem Vašeg opisa reklamacije, javit ćemo Vam informaciju o tome:
• može li se proizvod zamijeniti za novi,
• može li se za proizvod vratiti novac,
• može li se naći neko drugačije rješenje problema
U slučajevima kad se proizvod može zamijeniti za novi i kad se za proizvod može vratiti novac, na Vašu adresu šaljemo dostavnu službu koja prikuplja reklamirani proizvod i vraća na naše skladište.
Kada proizvod stigne nazad u našu trgovinu, šaljemo Vam obavijest o povratu novaca/slanju zamjenskog proizvoda. Povrat novca/zamjena za novi proizvod bit će odrađena unutar najkasnije 14 dana. U suprotnom nas kontaktirajte telefonski ili e-mailom.
Prilikom preuzimanja pošiljke molimo vas da u prisustvu dostavljača provjerite svoj paket. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja (potrgani dijelovi i udubljenje) paket ne bi trebali preuzeti. U ovom slučaju molimo vas da nas nazovete na broj korisničke podrške ili da nam se javite na email: sa potrebnim podacima (ime, prezime, telefon) i navedete razlog zbog kojega ste odbili preuzeti paket. U najkraćem mogućem roku obavijestit ćemo vas o daljem postupanju.
Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo vas da nas, najkasnije u roku od 24 sata od trenutka primitka pošiljke, nazovete na broj korisničke podrške, ili da nam se javite na email: [mail] opišete problem koji imate. U najkraćem mogućem roku obavijestit ćemo Vas o daljem postupanju.
Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave nesuglasnosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, molimo vas da nas kontaktirate telefonom ili emailom, te postupite na predloženi način za robu kupljenu putem internet prodaje te naručeno možete pošaljite poštom zajedno sa obrascem zahtjeva za reklamaciju. U slučaju robe s greškom, trošak dostave reklamacije snosi Vans.
Vjerujemo kako ćemo na obostrano zadovoljstvo riješiti Vašu reklamaciju.
Zamjena za novi proizvod/povrat novca bit će odrađen unutar 14 radnih dana.
Upite, prigovore i pohvale, vezane za kupovine i situacije u fizičkim, maloprodajnim trgovinama, možete uputiti na mail adresu: online@vans.hr. Na istoj adresu možete postaviti upit o stanju podnesene reklamacije.
OBRAZAC ZA REKLAMACIJU možete preuzeti na sljedećem LINKU
U slučajevima kad se proizvod može zamijeniti za novi i kad se za proizvod može vratiti novac, na Vašu adresu šaljemo dostavnu službu koja prikuplja reklamirani proizvod i vraća na naše skladište. Kad proizvod stigne na skladište, šaljemo Vam obavijest o zamjenskom proizvodu ili povratu novca.
ONLINE RJEŠAVANJE POTROŠAČKIH SPOROVA
Sukladno uredbi Europske unije, Vans web trgovina sudjeluje u rješavanju potrošačkih sporova za proizvode i usluge kupljene putem interneta, a koje kupci mogu predati online.
Uredba Europske Unije br. 524/2013. o online rješavanju potrošačkih sporova (Online Dispute Resolution platform) primjenjuje se od 09. siječnja 2016.
Sukladno Članku 14. stavku 1. te Uredbe propisana je obveza trgovaca sa sjedištem u Europskoj uniji koji sudjeluju u ugovorima o online prodaji da na lako dostupnom mjestu na svojim internetskim stranicama osiguravaju elektronsku poveznicu s Platformom za ORS. Platforma za online rješavanje potrošačkih sporova (Platforma za ORS) započela je s radom 15. veljače 2016. godine.
Nastavno na gore navedene odredbe, u nastavku je elektronska poveznica : Platforma za online rješavanje potrošačkih sporova
Za detaljnije informacije budite nam se slobodni obratiti putem emaila: nam se javite na email: online@vans.hr ili pozivom na telefon 080090087.
POVRAT NOVČANIH SREDSTAVA
U slučaju raskida ugovora, potrošač ima pravo na povrat novca. Iznos se vraća kupcu po primitku artikla u poslovnicu pošiljatelja i po utvrđivanju da je proizvod neoštećen i nenošen.
Vans će najkasnije u roku od 14 radnih dana od primitka artikla vratiti kupcu iznos koji je kupac uplatio na temelju računa.
Trošak povrata robe snosi kupac, osim u slučajevima kada kupac dobije oštećeni ili neispravan artikl.
Postupak povrata kupnje
Molimo pripremite sljedeće podatke:
• račun koji je priložen artiklu,
• IBAN računa na koji će se isplatiti kupoprodajni iznos.
Priložite tražene podatke u paketu zajedno s vraćenim artiklom. Obrazac je dostupan na linku povrat novca
Povrat se izvršava isključivo na gore navedeni način, uplatom na tekući račun, odnosno kreditnu karticu. Novac se ne može poslati pouzećem. Povrat sredstava za cjelokupni iznos kupnje može se izvršiti na kreditnu karticu.
NAČINI PLAĆANJA
U mogućnosti ste odabrati:
• plaćanje pouzećem gotovinski prilikom isporuke
• platnim karticama prilikom kupnje na web stranici
Plaćanje pouzećem
Prilikom preuzimanja pošiljke koju ste prethodno naručili putem naše web stranice [link] , plaćanje narudžbe vrši se isključivo u gotovini u eurima, na ruke dostavljaču naše partnerske dostavne službe koju birate u košarici i koja Vam donosi pošiljku.
Plaćanje karticama
Narudžbu možete platiti pomoću Visa kartice, MasterCard ili Maestro platne kartice. Karticu mora odobriti banka izdavatelja za online (internetsko) plaćanje.
Prilikom online naručivanja, odabirom odgovarajućeg načina plaćanja, bit ćete preusmjereni na stranicu koja je zaštićena i sigurna za ovaj način plaćanja. Sigurnost podataka tijekom kupnje jamči procesor platnih kartica MONRI WSPay, tako da se kompletan postupak plaćanja provodi na web stranici banke. Podaci o vašoj platnoj kartici ni u jednom trenutku nisu dostupni našem sustavu.
Na ovoj stranici je potrebno da unesete sljedeće podatke: Broj kartice, Datum isteka i CVC2/CVV2 kod, koje možete pročitati sa Vaše kartice.
*Unos i verifikacija podataka provode se isključivo između korisnika kartice i banke izdavatelja, a internetski trgovac nema pristup podacima koji se razmjenjuju.
Prilikom unosa podataka platnih kartica, povjerljivi podaci prenose se putem javne mreže u zaštićenom (šifriranom) obliku pomoću SSL protokola i PKI sustava, kao trenutno najmodernije kriptografske tehnologije. Sva plaćanja izvršit će se u eurima (EUR). Ako se plaća platnim karticama stranih banaka izdavatelja, iznos transakcije u EUR pretvorit će se u valutu namire Banke (EUR) prema tečaju Hrvatske narodne banke. Prilikom zaduživanju Vaše platne kartice, već konvertirani iznos pretvorit će se u vašu lokalnu valutu prema tečaju koji primjenjuju operatori platnih kartica. Plaćanje nije moguće u stranoj valuti, već isključivo u valuti EUR. Plaćanje je moguće platnim karticama domaćih i stranih banaka. Kupac koji koristi uslugu online kartičnog plaćanja putem e-trgovine Vans-a mora ispunjavati sljedeće uvjete:
- Dostava robe moguća je samo na području Republike Hrvatske, na adresi navedenoj u narudžbi.
- Samo vlasnik platne kartice može izvršiti plaćanje.
U slučaju dodatnih pitanja možete nas kontaktirati putem online obrasca na linku KORISNIČKA PODRŠKA ili pozivom na 0800900877
